Tον Απρίλιο του 1877, 0Cafiero, Μαλατέστα, H Ceccarelli, η ρωσική Stepniak και ME30 άλλους συντρόφους ξεκίνησαν μια εξέγερση στην επαρχία Μπενεβέντο. Πήραν το χωριό Λέτινο χωρίς αγώνα, όπου τους υποδέχθηκε με μεγάλο ενθουσιασμό.
Όπλα και απαλλοτριώθηκαν εμπορεύματα διανεμήθηκαν μεταξύ των ανθρώπων,
χρήματα των φορολογουμένων επέστρεψε και επίσημα έγγραφα καταστράφηκαν.
Cafiero, στη διάλεκτο, εξήγησε τις ιδέες του αναρχισμού, της
ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της νέας κοινωνίας χωρίς κράτος, χωρίς
υπαλλήλους Masters,, στρατιώτες και τους ιδιοκτήτες.
Διακηρύξεις του έπεισε ακόμη και τον ιερέα της ενορίας, ο οποίος
εξήγησε στους ενορίτες του ότι οι διεθνιστές ήταν «οι αληθινοί απόστολοι
σταλμένη από τον Κύριο». Την επόμενη ημέρα το χωριό Gallo ελήφθη με παρόμοιο τρόπο. Δυστυχώς, όπως έφευγαν Gallo οι διεθνιστές εξεπλάγησαν και περιβάλλεται από κυβερνητικά στρατεύματα και συνελήφθησαν όλοι.
Πραγματοποιήθηκε στη φυλακή για πάνω από ένα χρόνο πριν να προσαχθεί σε
δίκη, όλοι οι κατηγορούμενοι τελικά αθωώθηκαν τον Αύγουστο του 1878.
Κατά τη διάρκεια της φυλάκισής του ποτέ τις επαφές του με τη Διεθνή σταμάτησε και Cafiero έγραψε το πιο γνωστό του έργο: Μια επιτομή του Das Kapital, που δημοσιεύθηκε το 1879 στο Μιλάνο από τους εκδότες της La Plebe. Το έργο εκτιμήθηκε και εξήρε ακόμη και από τον Μαρξ ο οποίος βρήκε ανώτερη από άλλα παρόμοια έργα. Η επιτομή γράφτηκε με σκοπό να φέρει την θεωρία του κεφαλαίου για τους φοιτητές, μορφωμένοι εργάτες και μικρούς ιδιοκτήτες. Το 1878, Cafiero, δεν μπορεί να επιστρέψει στην Ιταλία, λόγω του Giovanni Passannante 's προσπάθεια που έφερε μια ισχυρή καταστολή των Ρεπουμπλικανών και διεθνιστές, ήταν που ζουν στη Μασσαλία, εργάζεται ως μάγειρας και λιμενεργάτη. Τον Οκτώβριο συνελήφθη μαζί με Μαλατέστα, στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος και απελάθηκε από τη Γαλλία. Πήγε στην Ελβετία, όπου συνάντησε τον Πέτρο Κροπότκιν και, με τη συνεργασία της Elisee Ρεκλύ , προώθησε τη δημοσίευση του Θεού δοκίμιο του Μπακούνιν και του κράτους. Andrea Costa , ο οποίος είχε εγκαταλείψει το στρατόπεδο αναρχικών με το πέρασμα πάνω σε legalitarian, ο κοινοβουλευτικός σοσιαλισμός, απογοητευμένος Cafiero ο οποίος τον περιέγραψε ως «αποστάτης, ένας αποστάτης της επαναστατικής πίστης και του λαού». Μετά τη σύλληψή τους και κυκλοφορήσει σύντομα, το 1881 Cafiero πήγε στο Λονδίνο, όπου παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εκεί ήταν το θύμα μιας παράξενης ασθένειας, η οποία συνοδεύτηκε από αισθήματα διώξειwς? Είδε κατασκόπους παντού και φοβήθηκε από το τηλέφωνο, το οποίο είχε μόλις εμφανίστηκε στον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια της φυλάκισής του ποτέ τις επαφές του με τη Διεθνή σταμάτησε και Cafiero έγραψε το πιο γνωστό του έργο: Μια επιτομή του Das Kapital, που δημοσιεύθηκε το 1879 στο Μιλάνο από τους εκδότες της La Plebe. Το έργο εκτιμήθηκε και εξήρε ακόμη και από τον Μαρξ ο οποίος βρήκε ανώτερη από άλλα παρόμοια έργα. Η επιτομή γράφτηκε με σκοπό να φέρει την θεωρία του κεφαλαίου για τους φοιτητές, μορφωμένοι εργάτες και μικρούς ιδιοκτήτες. Το 1878, Cafiero, δεν μπορεί να επιστρέψει στην Ιταλία, λόγω του Giovanni Passannante 's προσπάθεια που έφερε μια ισχυρή καταστολή των Ρεπουμπλικανών και διεθνιστές, ήταν που ζουν στη Μασσαλία, εργάζεται ως μάγειρας και λιμενεργάτη. Τον Οκτώβριο συνελήφθη μαζί με Μαλατέστα, στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος και απελάθηκε από τη Γαλλία. Πήγε στην Ελβετία, όπου συνάντησε τον Πέτρο Κροπότκιν και, με τη συνεργασία της Elisee Ρεκλύ , προώθησε τη δημοσίευση του Θεού δοκίμιο του Μπακούνιν και του κράτους. Andrea Costa , ο οποίος είχε εγκαταλείψει το στρατόπεδο αναρχικών με το πέρασμα πάνω σε legalitarian, ο κοινοβουλευτικός σοσιαλισμός, απογοητευμένος Cafiero ο οποίος τον περιέγραψε ως «αποστάτης, ένας αποστάτης της επαναστατικής πίστης και του λαού». Μετά τη σύλληψή τους και κυκλοφορήσει σύντομα, το 1881 Cafiero πήγε στο Λονδίνο, όπου παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εκεί ήταν το θύμα μιας παράξενης ασθένειας, η οποία συνοδεύτηκε από αισθήματα διώξειwς? Είδε κατασκόπους παντού και φοβήθηκε από το τηλέφωνο, το οποίο είχε μόλις εμφανίστηκε στον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου