Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ

Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ
-- - - - - -- -- --- -ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ- - -[[ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ?.!]]...ΤΟ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.-Ο ΡΑΒΕΛ ΔΕΝ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ {[ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ}] ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛ.ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΧΑΗΛ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑΝ [[kάθε καρυδιάς καρύδι]]ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΗ-ΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛ.ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΩΝ.......................................................................................................Οι αναντίρρητες σοσιαλιστικές ρίζες του φασισμού 09/12/2021 • 07:31[ Του Εμμάνουελ Ρινκόν]Ο Παζολίνι λέει οτι οι πραγματικοι αναρχικοί ειναι οι φασίστες.Ο ΤΖΕΝΤΙΛΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ [ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ]ΛΕΕΕΙ ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΞΙΑ.. Τις τελευταίες λίγες δεκαετίες διεξάγεται μια βαθιά συζήτηση για τις ιδεολογικές ρίζες του φασισμού, και πάνω απ’ όλα, παρατηρείται μια μεγάλη παρανόηση ως προς τις κολλεκτιβιστικές αρχές που προήγε αυτό το αυταρχικό κίνημα. Για να κατανοήσει κανείς καλύτερα αυτή την ιδεολογία είναι αναγκαίο να γνωρίζει σε βάθος τη ζωή, τις πεποιθήσεις και τις αρχές τόσο των πολιτικών (όπως του Μπενίτο Μουσολίνι), όσο και των φιλοσοφικών του ηγετών (όπως του Τζιοβάνι Τζεντίλε). Ο Μουσολίνι ήταν ένας Ιταλός στρατιωτικός, δημοσιογράφος και πολιτικός που υπήρξε μέλος του Ιταλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος για 14 χρόνια, το 1910, διορίστηκε αρχισυντάκτης της εβδομαδιαίας εφημερίας La Lotta di Classe (Η πάλη των τάξεων) και τον επόμενο χρόνο δημοσίευσε ένα δοκίμιο με τον τίτλο “Το Τρεντίνο στα μάτια ενός Σοσιαλιστή”. Η δημοσιογραφία και ο πολιτικός του ακτιβισμός τον οδήγησαν στη φυλακή, αλλά σύντομα μετά την αποφυλάκισή του, το Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα - που αποκτούσε ολοένα και μεγαλύτερη ισχύ και είχε σημειώσει μια σημαντική νίκη στο Κογκρέσο της Ρέτζιο Εμίλια - τον έθεσε επικεφαλής της εφημερίδας Avanti! (Εμπρός) του Μιλάνου. Αυτός ο έντονος πολιτικός ακτιβισμός ήρθε μετά το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος αποτέλεσε ένα σημείο καμπής στη ζωή του Μουσολίνι. Στην αρχή, ως ένας ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος ανήκε σε ένα αντι-παρεμβατικό κίνημα, που αντιτασσόταν στη συμμετοχή της Ιταλίας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στη συνέχεια όμως εντάχθηκε στους παρεμβατιστές, απόφαση που του κόστισε τη διαγραφή του από το Σοσιαλιστικό Κόμμα. Ο Μουσολίνι συμμετείχε στον πόλεμο και αξιοποίησε τη δυσαρέσκεια των Ιταλών, λόγω των λίγων ανταλλαγμάτων που απέκτησαν με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών. Στη συνέχεια κατηγόρησε γι’ αυτό τους πρώην συντρόφους του στο Σοσιαλιστικό Κόμμα, και τότε ξεκίνησε ο σχηματισμός των Fasci Italiani di Combattimento που εξελίχθηκαν στο Ιταλικό Φασιστικό Κόμμα. Βασιζόμενος έντονα στα εθνικιστικά αισθήματα που κυριαρχούσαν ως αποτέλεσμα του πολέμου, ο Μουσολίνι ανήλθε στην εξουσία διά της βίας, αγωνιζόμενος εναντίον των παραδοσιακών σοσιαλιστών και θωρακιζόμενος από τη διαβόητη επιλαρχία των μελανοχιτώνων. Τότε μόνο άρχισε να παίρνει σχήμα το ιδεολογικό σύμπλεγμα του φασισμού. Ποιος ήταν ο ιδεολογικός πατέρας του φασισμού; Σχεδόν όλοι γνωρίζουν ότι ο Καρλ Μαρξ είναι ο ιδεολογικός πατέρας του κομμουνισμού και του σοσιαλισμού, και ότι ο Άνταμ Σμιθ είναι ο πατέρας του καπιταλισμού και του οικονομικού φιλελευθερισμού. Ξέρετε όμως ποιος είναι ο νους πίσω από τον φασισμό; Πιθανότατα όχι, και μπορώ να σας πω εκ των προτέρων ότι ο φιλόσοφος πίσω από τον φασισμό ήταν επίσης ένας ορκισμένος σοσιαλιστής. Ο Τζιοβάνι Τζεντίλε, ένας νεοεγελιανός φιλόσοφος, ήταν ο διανοητικός πατέρας του “δόγματος του φασισμού” το οποίο συνέγραψε σε συνεργασία με τον Μπενίτο Μουσολίνι. Οι πηγές έμπνευσης του Τζεντίλε ήταν στοχαστές όπως ο Χέγκελ, ο Νίτσε και επίσης ο Καρλ Μαρξ. Ο Τζεντίλε έφτασε μέχρι και να διακηρύξει ότι “ο φασισμός είναι μια μορφή σοσιαλισμού, και μάλιστα η πιο βιώσιμη μορφή του”. Μια από τις πιο συχνές ερμηνείες αυτής της φράσης είναι πως ο φασισμός είναι σοσιαλισμός που βασίζεται στην εθνική ταυτότητα. Ο Τζεντίλε πίστευε πως όλες οι ιδιωτικές δράσεις πρέπει να στοχεύουν στην εξυπηρέτηση της κοινωνίας. Αντιτασσόταν στον ατομικισμό, καθώς για τον ίδιο δεν υπήρχε καμία διάκριση ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο συμφέρον. Στις οικονομικές του προτάσεις, υπερασπιζόταν τον υποχρεωτικό κρατικό κορπορατισμό και ήθελε να επιβάλει ένα αυτάρκες κράτος (βασικά, πρόκειται για την ίδια συνταγή που θα χρησιμοποιούσε και ο Χίτλερ κάποια χρόνια μετά). Μια βασική πτυχή της λογικής του Τζεντίλε ήταν πως η φιλελεύθερη δημοκρατία είναι επιβλαβής καθώς εστιάζει στο άτομο, γεγονός που οδηγεί στην ιδιοτέλεια. Υπερασπιζόταν την “πραγματική δημοκρατία” υπό την οποία το άτομο θα υποτάσσεται στο κράτος. Με την έννοια αυτή, προέτασσε τις σχεδιασμένες οικονομίες όπου το κράτος είναι αυτό που καθορίζει τι, πόσο και πώς θα παραχθεί. Ο Τζεντίλε και μια άλλη ομάδα φιλοσόφων δημιούργησαν τον μύθο του σοσιαλιστικού εθνικισμού, σύμφωνα με τον οποίο μια χώρα που διευθύνεται ορθά από μια ανώτερη ομάδα μπορεί να επιβιώσει χωρίς διεθνές εμπόριο, αρκεί όλα τα άτομα να υποτάσσονται στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός κορπορατιστικού κράτους. Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Μουσολίνι προήλθε από το παραδοσιακό Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα, αλλά λόγω της ρήξης του με αυτό το παραδοσιακό μαρξιστικό κίνημα, και λόγω των ισχυρών εθνικιστικών συναισθημάτων που κυριαρχούσαν τότε, οι βάσεις για τη δημιουργία του νέου “εθνικιστικού σοσιαλισμού”, όπως ονόμαζαν τον φασισμό, ανατράπηκαν. Ο φασισμός εθνικοποίησε τη βιομηχανία όπλων, όμως σε αντίθεση με τον παραδοσιακό σοσιαλισμό, δεν υποστήριζε ότι όλα τα μέσα παραγωγής πρέπει να ανήκουν στο κράτος, αλλά περισσότερο ότι το κράτος πρέπει να κυριαρχεί επί αυτών. Οι ιδιοκτήτες των βιομηχανιών θα “διατηρούσαν” τις επιχειρήσεις τους, αρκεί να υπηρετούσαν τις οδηγίες του κράτους. Αυτοί οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιτηρούνταν από δημόσιους αξιωματούχους και κατέβαλλαν υψηλούς φόρους. Ουσιαστικά, η “ιδιωτική ιδιοκτησία” δεν υπήρχε πλέον. Επίσης θεσπίστηκε φόρος επί του κεφαλαίου, η κατάσχεση αγαθών των θρησκευτικών κοινοτήτων και η κατάργηση των επισκοπικών ενοικίων. Ο κρατισμός ήταν το γενικό πρόσταγμα, χάρη στο εθνικιστικό και κολλεκτιβιστικό αυτό αφήγημα, και όλες οι προσπάθειες των πολιτών έπρεπε να ευνοούν το κράτος. Φασισμός: το αντίθετο του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού. Ο φασισμός υποστήριζε ότι αντιτίθεται στον φιλελεύθερο καπιταλισμό, αλλά και στον διεθνή σοσιαλισμό, εξ ου και η ιδέα του “τρίτου δρόμου”, της ίδιας θέσης που υποστήριξε χρόνια μετά και ο περονισμός στην Αργεντινή. Αυτή η αντίθεση στον διεθνή σοσιαλισμό και κομμουνισμό είναι ακριβώς αυτό που προκάλεσε τόσο μεγάλη σύγχυση ως προς την ιδεολογική τοποθέτηση του φασισμού, του ναζισμού και του περονισμού. Καθώς αυτές οι ιδεολογίες αντιμάχονταν την παραδοσιακή διεθνιστική μαρξιστική αριστερά, αποδόθηκαν στο ρεύμα των ακροδεξιών κινημάτων, ενώ η αλήθεια είναι πως, όπως καταδείχθηκε παραπάνω, οι συγκεντρωτικές οικονομικές πολιτικές τους διέπονταν από κολλεκτιβιστικές και σοσιαλιστικές αρχές, καθώς αντιτάσσονταν ανοιχτά στον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά, και ευνοούσαν τον εθνικισμό και την αυτάρκεια. Υπό την έννοια αυτή ο φασισμός, όπως διατυπώθηκε από τον φιλόσοφο που δημιούργησε αυτή την ιδεολογία, τον Τζιοβάνι Τζεντίλε, είναι μια ακόμη μορφή σοσιαλισμού - συνεπώς δεν επρόκειτο για μια μάχη της αριστεράς εναντίον της δεξιάς, αλλά μεταξύ διαφορετικών αριστερών ιδεολογιών, μιας διεθνιστικής και μιας εθνικιστικής. Ο Μπενίτο Μουσολίνι μάλιστα το 1943 πρότεινε την “κοινωνικοποίηση της οικονομίας” γνωστή και ως φασιστική κοινωνικοποίηση. Για να το πετύχει αυτό, ζήτησε τις συμβουλές του ιδρυτή του Ιταλικού Κομμουνιστικού Κόμματος, Νικόλα Μπομπάτσι, ο οποίος ήταν ο κύριος συγγραφέας του “Μανιφέστου της Βερόνας”, της ιστορικής διακήρυξης με την οποία ο φασισμός προήγε τη διαδικασία της οικονομικής “κοινωνικοποίησης” για να εμβαθύνει τον αντικαπιταλισμό και την αυτάρκεια, και με την οποία επίσης η Ιταλία έγινε γνωστή ως “Ιταλική Σοσιαλιστική Δημοκρατία”. Στις 22 Απριλίου του 1945 στο Μιλάνο, ο φασίστας ηγέτης θα διακήρυττε τα εξής: “Τα προγράμματά μας ξεκάθαρα ισοδυναμούν με τις επαναστατικές μας ιδέες και ανήκουν στο χώρο που στο δημοκρατικό καθεστώς ονομάζεται “αριστερά”. Οι θεσμοί μας είναι ένα άμεσο αποτέλεσμα των προγραμμάτων μας, και το ιδανικό μας είναι το Εργατικό Κράτος. Δεν μπορεί να υπάρχει καμία αμφιβολία περί αυτού: είμαστε η εργατική τάξη σε μια μάχη ζωής και θανάτου εναντίον του καπιταλισμού. Είμαστε οι επαναστάτες που αναζητούν μια νέα τάξη. Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, το να αναζητήσουμε βοήθεια από την μπουρζουαζία επικαλούμενοι δήθεν τον ερυθρό κίνδυνο θα είναι παράλογο. Το πραγματικό σκιάχτρο, ο πραγματικός κίνδυνος, η απειλή εναντίον της οποίας πολεμούμε αμείλικτα, προέρχεται από τη δεξιά. Δεν είναι καθόλου προς το συμφέρον μας να έχουμε ως σύμμαχο την καπιταλιστική μπουρζουαζία έναντι της απειλής του ερυθρού κινδύνου, καθώς στην καλύτερη περίπτωση θα επρόκειτο για έναν άπιστο σύμμαχο, που θα προσπαθεί να μας κάνει να υπηρετήσουμε τους δικούς του σκοπούς, όπως έχει κάνει παραπάνω από μια φορές με κάποια επιτυχία. Δεν θα μακρηγορήσω γιατί είναι εντελώς περιττό. Είναι μάλιστα βλαβερό, καθώς μας κάνει να συγχέουμε τις μορφές των γνήσιων επαναστατών της οποιασδήποτε απόχρωσης με τον άνθρωπο της αντίδρασης που ενίοτε χρησιμοποιεί τη δική μας γλώσσα”. Έξι μέρες μετά τις δηλώσεις του αυτές, ο Μπενίτο Μουσολίνι συνελήφθη και εκτελέστηκε.................................................................... Δε χρειαζότανε να γίνει πρόεδρος ο Τραμπ για να κυβερνήσει τον τόπο.Ισα-ισα που μόλις προέδρεψε σταμάτησε να τον κυβερνάει....

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΠΤΕΡΟΡΟΟΥΝΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ













ΠΑΡΙΣΙ



















































ΒΙΛΝΙΟΥΣ ΜΙΣΚΕΒΙΤΣ



















VILNIUS
SLOVATSKI-स HOME
























ΒΑΡΣΟΒΙΑ CHOPIN'SLOVATSKI



























NICOLINI
BARET/S GRAVE IN FLORENCE


















































































































ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΤΡΙΝΗ ΣΙ/ΩΠΗ.?.ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΩ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΟΨΕΙΣ ΣΠΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΟΙ (Αλωτε καλιγραφικα και αλωτε με απλη γραφη λαξευμενες αυτες πλακετες)ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΖΗΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΛΩΤΕ ΕΠΡΟΕΡΧΟΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΡΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΩΤΕ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕi ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΙΣΩΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΚΕΤΕΣ..ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΑΓΑΛΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΕΙΖΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΕΝΝΗΘΗ Η ΕΖΗΣΕ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ...ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΙΑ ΕΝΑ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΚΡΟΥΠΟΛΗ.
ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΩΜΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΣΤΑΝΤΑΛ (ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΡΙΣΕΛΙΕ ΤΟΥ...[Α!..ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ...ΘΑ ΗΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΟΣ...)ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΔΑΦΗΣΕΙ ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ..ΤΟΤΕ...ΕΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΣΕ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΝΤΑΛ οντως ΕΚΕΙ ΔΙΕΜΕΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΔΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ..Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΕΜΕΝΕ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΑΣΜΑΤΙΚΑ ΟΠΩΣ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΥΤΗ ΣΤΟ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΚΟΓΚΟΛ.
Ο ΟΥΓΚΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΟΥΣΙΟΣ ΠΟΥ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΝΗΜΙΑΚΕΣ ΠΛΑΚΕΤΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΕΚΕΙ ΑΠ/ΟΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΕ.
ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΩΤΡΕΚ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΙΖΟΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΤΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΛΕΠΙΚ ΚΑΙ ΓΚΩΛΑΙΝΚΟΥΡΝΤ (ΓΑΛΛΑΤΙΚΗ ΑΥΛΗ) ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΕΜΕΝΑΝ.
-ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ Ο ΛΕΝΙΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΡΕ ΒΟΛΤΕΡ (Τον γνωστο αυτο ναο του ΝΤΑΝΤΑ χιουμορ )ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΟΙΧΩΜΑ ΤΟΥ..ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ..ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ.ΛΟΓΟΥΣ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑΚΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ...ΜΙΑ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΛΕΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙkΑ ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΘΑ ΤΕΣ ΕΒΡΙΣΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΠΡΟΣΒΑΣΕΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΠΗΣΗΜΑΝΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ-ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ?-Ο ΜΠΑΥΡΟΝ.Ο ΖAΠΛΟΥΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΛΑΝΗΤΑΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΣΤΕΤ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΟΧΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΤΖΟΥΣ,Η ΕΛΙΟΤ,Ο ΛΟΝΓΦEΛΟΟΥ,Ο ΚΑΡΑΜΖΙΝ,Ο ΑΝΤΕΡΣΕΝ ΚΑΙ..ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ.......ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΔΕ ΕΠΕΣΗΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΚΕΛΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΖΗΣΕ Ο ΧΕΝΡΥ ΜΙΛΛΕΡ ΣΤΗΝ RUE BARTHOLDY...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ-ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ(Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ).Ο ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ ΕΖΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΒΕΡΛΑΙΝ.Ο ΓΚΟΓΚΟΛ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΩΝΟΣ ΓΛΥΠΤΗΣ.Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΤΙΛΔΗ ΣΕΡΑΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΓΕΝΝΗΘΗΣΑΝ.

- THE SYLLY MAYOR OF PARIS-DISMANTLES THE MEMORIAL INSCRIPTIONS WICH WAS INDICATING THE INHABITANCES OF CELEBRAL OLD CITIZENS [WERE THEY LIVED THERE IN THE PAST]=[Toulouse LAUTREK and VAN Gogh],,,and HE stil keeps THE MEMORIAL INSCRIPTIONS TO THE INHABITANCES OF SOME LESSER KNOWN PERSONALITIES LIKE=..REMIZOV,BUNIN,MEREZKOVSKI,ACHMATOVA,ZAMIATIN,THACKERAY,UNAMUNO,IGLAN ect।OF CAURSE IT IS NOT NESESARY TO EXPLAINΕ THE REASONWΗΥ ΤΗΑΤ HEPEND.BECAUSE THIS IS OBVIUS..

-ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΕΝΟΙΩΣΑ ΜΙΑ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ(ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ) ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ (ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΛΙΓΑ ΣΤΕΝΑ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΡΤΙΕ ΤΟΥ ΜΟΝΠΑΡΝΑΣ) ΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ=[[HOTEL LUCEE]]-ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΔΙΕΜΕΝΑΝ ΠΟΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΕΚΟΛ ΝΤΕ ΠΑΡΙ,ΤΟΥ ΝΕΟΡΕΑΛΙΣΜΟΥ,Η ΚΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΠΑΡΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΥΑΚΟΒΣΚΙ।ΠΕΡΠΑΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΛΒΑΡ ΡΟΣΕΣΟΥΑΡ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΤΑΡΙOYΣ ΜΙΓΙΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΓΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ [ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΣΤΟ ΣΑΙΝ ΛΑΖΑΡ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΑΝΕ.ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΕΣΥ॥ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ।ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΟ ΤΣΙ ΜΙΝΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΝΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ΠΡΑΔΑ[Και τα δυο κοντα στο μεγα κοιμητηριο।]ΤΟΥ ΜΟΤΣΑΡΤ,ΤΟΥ ΠΟΥΤΣΙΝΙ,ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΕΤΙ[Ασ/ μην ξεχνουμε οτι το Μιλανο ηταν για τους φουτουριστας οτι η Ζηριχη για το νταντα]...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΕΤΙ[ΣΤΟ ΚΟΡΣΟ ΒΕΝΕΤΣΙΑ]ΕΖΗΣΑΝ Ο ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ Ο Β।ΕΜΑΝΟΥΕΛΛΕ 1ος.ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΤΙΝΙΟΛ]॥ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΣΤΗ RUE VIEUX COLOMBIEURS.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ [[ΕΔΩ ΕΖΗΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΦΑΡΑΚΟΣ]].ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΙΝ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΑΤΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ [Δηλ.Ο Γκογκολ και ο Σαρλω ॥σαν εγινε πια απο॥αλητης πλουσιος]ΕΖΗΣΑΝ ΣΤΟ ΒΕΒΕ...Ο ΔΟΥΜΑΣ,Ο ΛΙΣΤ,Ο ΙΓΚΛΑΝ,Ο ΓΚΛΙΝΚΑ,Ο Ρ-ΝΤΑΡΙΟ,Ο ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ,Ο ΝΕΡΟΥΝΤΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ κτλ॥ΟΤΑΝ Ο ΤΖΑΡΑ ΕΓΙΝΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΑΙΣΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ॥ΤΟΤΕ ΕΧΤΙΣΕ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΒΙΛΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΜΑΡΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΝΤΑΛΙΝΤΑ-ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ(Οπως ο Νταλι)ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΕΖΗΣΕ।ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΑΣΝΕ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ।Ο ΣΟΠΕΝ ΣΤΗ ΒΑΝΤΟΜ,Ο ΜΕΓΑΣ ΙΡΛΑΝΔΟΣ ΜΠΕΙΚΟΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ CIBELES ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ।ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ-ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ।Kαλοκαιρι 2011।ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΓΕΝΕΥΗ....ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΡΟΔΑΝΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΝΩΝ॥ΚΑΘΩΣ-ΚΑΙ-Η....ΝΑΝΑ-ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ,Η-ΕΛΙΟΤ,Ο-ΚΑΡΑΜΖΙΝ-ΚΑΙ Ο-ΙΔΡΥΤΗΣ-ΤΗΣ-ΓΛΩΣΑΣ=[[ΕΣΠΕΡΑΝΤΟ]].ΣΤΗΜΑΔΡΙΤΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΓΡΑΝ ΒΙΑ ΟΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΡΙΓΩΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΑΛΑ॥ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΓΚΩΤΙΕ.ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Π.ΓΚΑΛΝΤΟΣ.ΕΝΩ ΠΙΣΩ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΒΑΡΝΑΛΗ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΠ.ΜΕΡΚΟΥΡΗ.

WASHINGTON IRVING LIVEDFOR 5 ΥΕΑΡSIN SPAIN [ESPECIALY IN MADRID]FOR DEPLOMATIC REASONS [WERE WAS INSPIRED SOME OF HIS BEST WORKS]।FreaudSPEND A FEW OF HIS LIFE IN LONDON
॥[NEAR THE RUSSEL SQUAIRE]।RAVEL HAD A VERY NICE VILLA IN ST। DENIS॥WITH A BEAUTIFUL GARDEN DESIGNED BY HIM.WALTER SCOT LIVED NEAR SPANISH STEPS IN ROME.N.HAWTHORNE LIVED ALSO IN ROME...AS AN AMBASADOR OF HIS COUNTRIE IN ITALY.

ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ΒΙΛΛΑ ΛΟΜΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΕΝ ΜΙΣΕΛ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ-ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΕΚΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ.ΕΔΩ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΥ ΛΟΥΜΙΔΗ,ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΟ ΜΠΥΤ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΙΜΟ ΕΚΕΙΝΟ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ ΟΠΟΥ ΕΣΥΧΝΑΖΑΝ Ο ΣΑΡΤΡ,0 ΚΑΜΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΤΟ ΑΤΕΝΕΟ,ΤΟ ΣΑΝ ΤΖΙΝΕΣ,ΤΟ ΚΑΦΕ ΧΙΧΟΝ κτλ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΤΟ ΚΑΦΕ ΓΚΡΕΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΙΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΒΙΑ ΒΕΝΕΤΟ κτλ.ΤΕΛΟΣ॥ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΗ ΛΩΖαΝΝΗ,ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΒρΗΚΑ ΤΗΝ ΣΤΕΡΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΑΝνΟΥΙΓ
.XTEΣ ΣTH MAΔPITH....BPHKA THN OIKIA TOY BIKTOPA HUGO..ΣTHN ΔIASTAYPΩΣH
KLAUEL KAI REUNA॥ ΕΠΙΣΗΣ ΒΡΗΚΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ AYTH ΤΟΥ SIMON BOLIVAR ।
ΕΙΠΑΜΕ ΠΩΣ Ο ΓΚΟΓΚΟΛ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΕΖΗΣΕ ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΙΣΤΙΝΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΖΗΣΕ Ο ΠΟΛΩΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ,ΓΛΥΠΤΗΣ ΚΑΙ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΝΟΡΓΟΥΙΝΤ।ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΘΕΑΤΡΟ-ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ ΓΚΟΓΚΟΛ...ΤΡΙΑ ΣΤΕΝΑ ΠΡΙΝ ΕΖΗΣΕ Ο ΑΝΤΕΡΣΕΝ-ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΕΠΝΕΥΣΘΗ ΤΗ ΝΟΥΒΕΛΑ ΤΟΥ=[Ο ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ]-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΑΤΥΡΙΚΗ-ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΤΟΥ...ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ Ο ΣΥΜΠΑΤΡΙΟΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΡΒΑΛΝΤΣΕΝ-ΚΛΑΣΙΚΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΩ-ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΛΟΙ ΓΛΥΠΤΑΙ=Ο ΚΑΝΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΙΡΑΝΕΖΙ-ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΑΣΙΚΙΣΤΑΙ...ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΠΡΙΝ[ΣΤΗ ΒΙΑ ΓΚΡΕΓΚΟΡΙΑΝΑ] Ο ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΑΣΙΚΙΣΤΗΣ ΕΓΚΡ...Ο ΣΕΡ ΓΟΥΩΛΤΕΡ ΣΚΩΤ,Ο ΤΖΙΟΡΤΖΙΟ ΝΤΕ ΚΥΡΙΚΟ[ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ] ΚΑΙ Ο ΣΚΑΜΠΑΤΙ ΕΖΗΣΑΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΝΤΙ ΣΠΑΝΙΑ...ΕΝΩ Ο ΘΑΚΕΡΥ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΚ ΤΟΥΑΙΗΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΒΙΑ ΓΚΟΝΤΟΤΙ...


LOOK IN THE START OF THE ARTICLE.THE PICTURE OF THE BEARΔΕD MAN ...ITS A PORTRAIT OF ALEXANDRO SAWA.THIS MAN WAS A GREEK ORIGIN POET..LIVING IN MADRID...HE IS SOMETHING LIKE...THE=``SPANISH JEAN MOREAS``.BUT VERY FEW GREEK PEOPLE KNOWS HIM.He wrote, "I wouldn't have wanted to be born, but I find it unbearable to die." He did so on March 3, 1909, blind and insane, in his modest house on calle Conde Duque de Madrid. Shortly before his death, the great bohemian had ...
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΒΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ।ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΙΓΚΛΑΝ [ΠΟΥ ΕΠΙΣΜΑΝΑ ΚΙ ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΕ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΑΔΡΙΤΗ-ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΣΠΕΡΠΕΝΤΟ ΤΟΥ-[<<ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΩΝ ΜΠΟΕΜ>>]ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΠΑΝΙΔΑ,ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ,ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΚΟΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΣΥΦΙΛΗ-ΝΑ ΤΥΦΛΩΘΕΙ,ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ-ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΟΥΜΠΕΛ........
ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗ ΡΩΜΗ-ΕΚΕΙ ΕΚΑΜΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ-ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΤΟΥ ΠΙΕΤΡΟ ΜΑΣΚΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΤΕΟΝ[ΤΟΥ ΠΙΟ ΡΩΜΑΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΕΡΙΣΤΕΣ]।ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΤΗΡΙΟ ΕΜΕΙΝΕ ४०० ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΜΑΣΚΑΝΙ Ο ΕΠΙΚΟΣ ΛΟΥΝΤΟΒΙΚΟ ΑΡΙΟΣΤΟ-ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΙΝΕΡΒΑ-ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ-ΕΜΕΙΝΑΝ Ο ΣΤΕΝΤΑΛ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΜΑΡΤΙΝ-Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ.....ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΣΤΗΝ Πατριαρχου Ιωακειμ-ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΧΑΛΕΠΑ [ΣΤΑ ΣΤΕΡΝΑΤΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΚΕΙ] ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΠΥΡΟΜΗΛΟΥ.
ΣΤΗ ΒΙΑ ΦΡΑΤΙΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ४ ΧΡΟΝΙΑ [ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΣΠΑΝΙΟΛΙΚΑ ΣΚΑΛΙΑ ]Ο ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΟΥΝΣΕΝΤ ΄[ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΕΝΙΑΚΟΣΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ-ΚΑΙ ΠΟΥ-ΕΝ/ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΜΣΟΥΝ-ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΑΓΝΟΥΝ]...ΕΠΙΣΗΣ Ο ΣΕΛΕΥ ΕΜΕΙΝΕ΄[ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΑΝΙΟΛΙΚΑ ΣΚΑΛΙΑ] ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΤΕΛ ΚΟΡΣΟ [ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΕΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΙΤΕ]....ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΟ νο १६३ ΕΖΗΣΕ Ο ΒΑΓΝΕΡ,ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΙΣΤΗ ΓΛΥΠΤΗ ΚΑΝΟΒΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΩΤΑΤΟ ΜΠΑΡ...ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΔΟ ΕΖΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΛΩΝΟΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΛΟΒΑΤΣΚΙ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΟΤΙΒΟ ΕΖΗΣΕ Ο ΚΟΡΑΝΤΟ ΑΛΜΠΑΡΟ,ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΦΟΝΤΑΝΑ ΝΤΙ ΤΡΕΒΙ[ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ] Ο ΣΑΝΤΡΟ ΠΕΡΤΙΝΙ,Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΤΖΙΟΡΝΤΑΝΟ ΜΠΡΟΥΝΟ ΦΕΡΑΡΙ-ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΑΡΓΚΟΤΑ ९७,Ο ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΑΡΛΟΣ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΣΑΕΖ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΑΡΓΟΥΤΑ....Ο ΒΕΡΝΤΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛΕ,Ο ΠΙΚΑΣΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΜΠΑΡΜΠΕΡΙΝΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΙΝΤΕΠΕΝΤΕΝΖΑ ΣΤΟ ΠΕΝΤΕ [ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΤΑΤΖΙΟΝΕ ΤΕΡΜΙΝΙ ]ΕΖΗΣΕ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ -ΓΑΤΟΠΑΡΔΟΥ- Ο ΝΕΟΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΤΖΟΒΑΝΙ ΤΟΜΑΖΟ ΛΑΜΠΕΡΤΟΥΝΤΑ........Ο ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ ΕΖΗΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΡΝΤΙΝΑΛ ΛΑΜΟΥΕΝ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΦΤΑΡ....
ΣΤΗ ΠΙΑΤΣΑ ΜΠΑΡΜΠΕΡΙΝΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΔΑΣ ΓΛΥΠΤΡΙΑΣ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΦΟΥΛΕΡ...ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ [ΚΩΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑ]ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Η ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΜΠΑΡΕΤ ΜΠΡΑΟΥΝΙΓΚ[ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΚΑ ΣΟΝΕΤΑ]-[ΕΡΓΟ ΒΑΘΕΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ]...ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΚΦΕΛΟΟΥ[ΠΙΑΤΣΑ ΝΑΒΟΝΑ] ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΠΟΙΗΤΗ[Και μαλιστα σε κεντρικο δρομο]
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ [ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΩΜΗ-ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ-]ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ,ΣΤΗΝ ΑΛΚΑΛΑ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ,ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ[.............ΣΤΗ ΒΙΑ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ॥!!॥]ΤΟ ΣΠΙΤΙ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΒΕΓΚΑ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΒΕΝΕΤΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΕΛΛΙΝΙ[ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ-ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΡΙΣΟΡΓΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΚΟΥΑΤΡΟ ΦΟΝΤΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΓΙΑΚΟΜΠ ΜΠΟΥΧΑΡΝΤ[ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ],ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΟΝΤΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΡΟΥΜΑΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ=ΝΤΟΛΟΥ ΖΑΜΠΕΡΕΣΚΟΥ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΑΝ ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΕΖΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΤΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ [ΧΙΛΙΑ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΤΡΙΑ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΤΕΣΕΡΑ] Ο ΜΓΑΛΟΣ ΡΩΣΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΠΡΙΟΥΛΩΒ[ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΩΜΑΝΤΙΚΟΣ],ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΕΡΑ Ο ΜΙΝΕΙΚΟ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΒΙΓΚΟΝΕΣΑ,Ο ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΡΟΣΕΛΛΙΝΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΠΟΛΤΣΕΤΟ ΕΚΑΤΟΝΔΕΚΑΤΡΙΑ Ο ΑΝΤΑΜ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ [ΠΟΛΩΝΟΣ ΡΩΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ-ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ ΖΟΥΚΟΦΣΚΙ-ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΓΚΟΓΚΟΛ ΣΤΗ ΡΩΜΗ],ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΓΚΟΝΤΟΤΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΛΕΟΠΑΡΝΤΙ ...ΣΤΟΝ ΑΝΩ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ,ΣΤΗ ΣΚΙΑΘΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ,ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑΣΚΙΝ,ΤΗΣ ΕΛΙΟΤ,ΤΟΥ ΒΑΓΚΝΕΡ ,ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΟΝ,ΤΗΝ ΟΔΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗS ΜΑΡIΑΣ ΚΑΛΛΑΣ,ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΠΑΘΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΝ ,
ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΡΗΚΑ ΗΝ ΓΕΝΝΕΤΕΙΡΑ ΜΙΑΣ ΠΑΛΙΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΡΙΑΣ-ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΝΤΙΚΕΝΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΗΣ ΠΟΛΥ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ,ΠΟΛΛΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΟΝΤΟΤΙ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΚΟΛΛΝΤΟΝΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΠΟ ΝΤΕ ΚΑΣΕ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΕΠΟΙΤΟΙΧΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ[ΜΕ ΜΠΟΥΣΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΕΣ ΑΡΧΙΤΕΧΤΟΝΙΚΕΣ ΦΙΟΡΙΤΟΥΡΕΣ]ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΓΙΑΝΡΟΡΕΝΖΟ ΜΠΕΡΝΙΝΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΕΤΑ ΤΗ ΦΟΝΕΤΑ ΠΙΜΕΝΤΑΛ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΟΚΑ ΛΕΟΝΕ ΤΟ ΟΤΕΛ ΙΓΛΕΤΕΡΑ ΠΟΥΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΟΓΔΟΝΤΑ ΤΡΙΑ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ=[[ΚΒΟ ΒΑΝΤΙΣ]] ΕΡΙΚΟΣ ΣΙΕΓΚΕΒΙΤΣ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΝΑΒΟΝΑ ΤΟΝ ΤΟΜΑΣ ΜΑΝ,ΣΤΗ ΜΠΟΚΑ ΝΤΙ ΛΕΟΝΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΙΓΚΕΜΠΟΡΓΚ ΜΠΑΧΜΑΝ[ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΕΝΙΑΚΟΣΙΑ ΕΞΗΝΤΑ ΕΞΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑΕΠΤΑ...ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΦΙΟΡΙΤΟΥΡΕΣ κ।τ।λ...ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ Ο ΛΟΤΡΕΚ ΤΗΣ ΜΠΟΕΜΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ॥ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΝΜΙΤΡΙ ΜΠ......΄।΄΄Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ.....ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑΞΕΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΦΑΜΙΛΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΟΤΚΙΝ...ΒΡΗΚΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΙΑΣΗΜΟ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟ[ΣΤΗ ΜΠΟΕΜΙΚΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΧΑΣΙΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ-ΑΡΙΣΡΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΒΙΑ ΑΤΟΤΣΑ...]...ΣΤΟ PΕΝΤΙΓΚ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΟΣΚΑΡ ΓΟΥΑΙΛΝΤ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΕΝΤΣΥΚΛΟΠΕΔΙΑ ΙΤΑΛΙΑΝΑ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΡΡΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΑ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΠΑΟΛΟ ΤΡΟΠΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ,ΣΤΗΝ ΠΙΑΖΑ ΑΡΑΚΟΕΛΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ ΕΡΜΙΝΙ [ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΠΙΤΟΛΙΟ ΤΩΝ ΜΠΕΡΝΙΝΙ ΚΑΙ ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ]-ΣΤΗ ΡΥ ΛΕΠΙΚ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΣΔΙΑΣΗΜΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ [[ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΛΕΠ]]-ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΛΑΜΑΡΚ/ΓΚΟΛΕΝΚΟΥΡΝΤ ΤΟΝ ΔΙΑΣΗΜΟ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΑ ΝΤΑΞ,ΣΤΗΝ ΓΚΩΛΕΝΚΟΥΡΤ ΤΟΝ ΝΙΚΑΙΩΤΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟ ΜΠΑΡΜΠΙΕ...ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΣΑΒΙΝΙΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?....Η ΠΟΥ ΟΜΩΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΣΤΗΝ ΠΙΑΖΑ ΜΑΙΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΖΑΝΑ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ....ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΣΕΝΑΙΑ [Ρωμη] ΤΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΙΕΤΡΟ ΜΠΑΡΜΠΙΕΡΙ....ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΑΝΤΣΟΝΙ,ΣΤΗ ΠΙΑΤΣΑ ΜΑΤΖΙΟΡΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΤΖΙΑΝΛΟΡΕΝΤΖΟ ΜΠΕΡΝΙΝΙ,ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΝ ΤΖΟΣΟΥΑ ΜΠΟΡΣΙ[ποιητη] ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΤΑΝΙΕΛΕ ΝΤΑΝΙΝ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΝΡΙΚΟ ΦΕΡΜΑ...ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΝΙ,ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΝΧΑΓΗ ΤΩΝ ΤΟΡΒΑΛΝΤΣΕΝ [ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ],ΑΝΤΕΡΣΕΝ,ΕΛΕΝΣΛΑΙΓΚΕΡ,ΜΠΡΑΝΤΕΣ,ΚΙΡΚΕΓΚΑΡΝΤ,ΓΚΕΛΕΡΟΥΠ ...ΣΤΟ ΟΤΕΛ ΜΠΟ ΡΙΒΑΖ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΤΟ ΝΤΟΣΤΟΙΕΒΣΚΙ,ΤΟ ΤΖΟΥΣ ΣΤΗ ΖΥΡΙΧΗ,ΒΑΓΝΕΡ,ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ,ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΕΣΠΕΡΑΝΤΟ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ΄[Με επιγραφη γραμενη στη ...γλωσα του]ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΤΟ ΠΙΚΟΛΟ ΤΕΑΤΡΟ ΚΑΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΚΟΜΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ,ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΤΟ ΜΠΑΥΡΟΝ,ΤΟΝ ΜΠΟΡΧΕΣ,ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΖΙΝ,ΤΟΝ ΡΟΥΣΩ ,ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΤΟΝ ΓΚΩΤΙΕ,ΣΤΗΝ ΤΕΡΙΕΣΤΗ,ΒΕΝΕΤΙΑ ΤΟΝ ΤΖΟΥΣ,ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΟΙΚΗΜΑ ΠΟΥ ΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΒΙΛΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ Ο ΚΑΝΑΡΗΣ ,ΣΤΟ ΜΠΟΥΛΒΑΡ ΡΑΣΠΑΙΓ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΗ ΠΟΛΩΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ
...ΕΝΩ Ο ΚΡΑΤΣΙΝΣΚΙ ΕΖΗΣΕ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ,ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΥΣ-ΝΤΥΚΑ,ΝΤΕΜΠΙΣΥ,ΡΑΒΕΛ,ΣΚΟΤ ΦΙΤΖΕΡΑΛΝΤ,ΕΛΙΟΤ,ΜΑΛΡΩ,ΣΑΤΙ[ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ],ΜΠΑΛΖΑΚ ,ΠΟΡΤΕΡ,ΠΟΛΑΝΣΚΙ,ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΤ ΒΑΙΛ,ΤΟΥ ΡΕΜΠΩ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ,ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ-ΜΠΛΕ ΠΟΛΙΚΑΤΟΙΚΙΑ=ΣΠΙΤΙ ΧΟΡΝ,ΒΟΛΟΝΑΚΗ,ΒΕΜΠΟ...ΚΑΝΑΡΗ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ[γωνια]ΣΠΙΤΙ ΑΜΑΛΙΑΣ ΦΛΕΜΙΝΓ...ΣΤΗΣΙΧΩΡΟΥ=ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ,ΣΠΙΤΙ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ... Ο ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ-Ο ΑΛΦΟΝΣ ΝΤΩΝΤΕ -Ο ΓΚΩΤΙΕ ΕΖΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣ ΝΤΕ ΒΟΖΓΚ ΣΤΟ ΜΑΡΑΙ...ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ,ΤΟΥ ΤΣΑΤΣΟΥ,ΤΟΥ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ-ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΑΡΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΡΙΣΕΛΙΕ
ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΤΖΙΟΥΖΕΠΕ ΜΠΕΛΙ ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΠΟΙΤΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΜΕ ΕΞΟΧΑ ΣΑΤΙΡΙΚΑ ΣΟΝΕΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ .ΤΟΥ ΝΤΟΜΕΝΙΚΟ ΤΖΑΦΟΡΤΕ ΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΗ ΒΙΑΣΤΕΛΕΤΕ,ΤΟΥ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΕΥΣΕΒΙΟ ΤΡΟΙΑΝΙ ΣΤΗ ΒΙΑΦΟΣΚΟΛΟ २२ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΒΙΤΟΡΙΟ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΕ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΙΣΤΙΝΑ १३८ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΡΟΣΙΝΙ ΝΤΑ ΡΑΒΕΝΑ,ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ=ΙΒΑΝΟΕ ΜΠΟΝΟΜΙ ΚΑΙ ΜΑΞΙΜΙ ΤΖΙΤΖΙΟ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΡΕΝΤΖΙΝΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΘΡΟΡΑ Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΑΝΤΡΕΑ ΜΠΟΥΣΙΝΙ Ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ,ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΑΝ ΣΑΛΒΑΤΟΡΕ ΛΑΟΥΡΟ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΠΟΙΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡ ΣΑΝΤΙΝΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΡΙΠΕΤΑ [ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΡΣΟ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ...ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ=ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ,ΣΤΑΔΙΟΥ -ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΒΡΙΚΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΙΗΤΗ ΤΟΡΓΚΟΥΑΤΤΟ ΤΑΣΣΟ ΚΑ ΤΟΝ ΛΟΥΙΤΖΙ ΓΚΟΝΖΑΚ.ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΤΗ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΛΑΠΑΘΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ[ΦΑΝ.ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ] ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΜΠΑΥΡΟΝ ΔΙΕΜΕΙΝΕ।ΠΙΣΩ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΙ ΝΤΕ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΡΑΝΣΙΣ ΠΟΥΛΕΝΚ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΣΕΝ ΣΟΥΛΠΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΡΟΥΜΑΝΑΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ।ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗ ΡΗ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡ[Κοντα] το σπιτι του Φρειδερικου Μιστραλ



SPANTINI














































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου