Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ

Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ
-- - - - - -- -- --- -ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ- - -[[ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ?.!]]...ΤΟ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.-Ο ΡΑΒΕΛ ΔΕΝ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ {[ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ}] ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛ.ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΧΑΗΛ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑΝ [[kάθε καρυδιάς καρύδι]]ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΗ-ΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛ.ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΩΝ.......................................................................................................Οι αναντίρρητες σοσιαλιστικές ρίζες του φασισμού 09/12/2021 • 07:31[ Του Εμμάνουελ Ρινκόν]Ο Παζολίνι λέει οτι οι πραγματικοι αναρχικοί ειναι οι φασίστες.Ο ΤΖΕΝΤΙΛΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ [ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ]ΛΕΕΕΙ ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΞΙΑ.. Τις τελευταίες λίγες δεκαετίες διεξάγεται μια βαθιά συζήτηση για τις ιδεολογικές ρίζες του φασισμού, και πάνω απ’ όλα, παρατηρείται μια μεγάλη παρανόηση ως προς τις κολλεκτιβιστικές αρχές που προήγε αυτό το αυταρχικό κίνημα. Για να κατανοήσει κανείς καλύτερα αυτή την ιδεολογία είναι αναγκαίο να γνωρίζει σε βάθος τη ζωή, τις πεποιθήσεις και τις αρχές τόσο των πολιτικών (όπως του Μπενίτο Μουσολίνι), όσο και των φιλοσοφικών του ηγετών (όπως του Τζιοβάνι Τζεντίλε). Ο Μουσολίνι ήταν ένας Ιταλός στρατιωτικός, δημοσιογράφος και πολιτικός που υπήρξε μέλος του Ιταλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος για 14 χρόνια, το 1910, διορίστηκε αρχισυντάκτης της εβδομαδιαίας εφημερίας La Lotta di Classe (Η πάλη των τάξεων) και τον επόμενο χρόνο δημοσίευσε ένα δοκίμιο με τον τίτλο “Το Τρεντίνο στα μάτια ενός Σοσιαλιστή”. Η δημοσιογραφία και ο πολιτικός του ακτιβισμός τον οδήγησαν στη φυλακή, αλλά σύντομα μετά την αποφυλάκισή του, το Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα - που αποκτούσε ολοένα και μεγαλύτερη ισχύ και είχε σημειώσει μια σημαντική νίκη στο Κογκρέσο της Ρέτζιο Εμίλια - τον έθεσε επικεφαλής της εφημερίδας Avanti! (Εμπρός) του Μιλάνου. Αυτός ο έντονος πολιτικός ακτιβισμός ήρθε μετά το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος αποτέλεσε ένα σημείο καμπής στη ζωή του Μουσολίνι. Στην αρχή, ως ένας ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος ανήκε σε ένα αντι-παρεμβατικό κίνημα, που αντιτασσόταν στη συμμετοχή της Ιταλίας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στη συνέχεια όμως εντάχθηκε στους παρεμβατιστές, απόφαση που του κόστισε τη διαγραφή του από το Σοσιαλιστικό Κόμμα. Ο Μουσολίνι συμμετείχε στον πόλεμο και αξιοποίησε τη δυσαρέσκεια των Ιταλών, λόγω των λίγων ανταλλαγμάτων που απέκτησαν με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών. Στη συνέχεια κατηγόρησε γι’ αυτό τους πρώην συντρόφους του στο Σοσιαλιστικό Κόμμα, και τότε ξεκίνησε ο σχηματισμός των Fasci Italiani di Combattimento που εξελίχθηκαν στο Ιταλικό Φασιστικό Κόμμα. Βασιζόμενος έντονα στα εθνικιστικά αισθήματα που κυριαρχούσαν ως αποτέλεσμα του πολέμου, ο Μουσολίνι ανήλθε στην εξουσία διά της βίας, αγωνιζόμενος εναντίον των παραδοσιακών σοσιαλιστών και θωρακιζόμενος από τη διαβόητη επιλαρχία των μελανοχιτώνων. Τότε μόνο άρχισε να παίρνει σχήμα το ιδεολογικό σύμπλεγμα του φασισμού. Ποιος ήταν ο ιδεολογικός πατέρας του φασισμού; Σχεδόν όλοι γνωρίζουν ότι ο Καρλ Μαρξ είναι ο ιδεολογικός πατέρας του κομμουνισμού και του σοσιαλισμού, και ότι ο Άνταμ Σμιθ είναι ο πατέρας του καπιταλισμού και του οικονομικού φιλελευθερισμού. Ξέρετε όμως ποιος είναι ο νους πίσω από τον φασισμό; Πιθανότατα όχι, και μπορώ να σας πω εκ των προτέρων ότι ο φιλόσοφος πίσω από τον φασισμό ήταν επίσης ένας ορκισμένος σοσιαλιστής. Ο Τζιοβάνι Τζεντίλε, ένας νεοεγελιανός φιλόσοφος, ήταν ο διανοητικός πατέρας του “δόγματος του φασισμού” το οποίο συνέγραψε σε συνεργασία με τον Μπενίτο Μουσολίνι. Οι πηγές έμπνευσης του Τζεντίλε ήταν στοχαστές όπως ο Χέγκελ, ο Νίτσε και επίσης ο Καρλ Μαρξ. Ο Τζεντίλε έφτασε μέχρι και να διακηρύξει ότι “ο φασισμός είναι μια μορφή σοσιαλισμού, και μάλιστα η πιο βιώσιμη μορφή του”. Μια από τις πιο συχνές ερμηνείες αυτής της φράσης είναι πως ο φασισμός είναι σοσιαλισμός που βασίζεται στην εθνική ταυτότητα. Ο Τζεντίλε πίστευε πως όλες οι ιδιωτικές δράσεις πρέπει να στοχεύουν στην εξυπηρέτηση της κοινωνίας. Αντιτασσόταν στον ατομικισμό, καθώς για τον ίδιο δεν υπήρχε καμία διάκριση ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο συμφέρον. Στις οικονομικές του προτάσεις, υπερασπιζόταν τον υποχρεωτικό κρατικό κορπορατισμό και ήθελε να επιβάλει ένα αυτάρκες κράτος (βασικά, πρόκειται για την ίδια συνταγή που θα χρησιμοποιούσε και ο Χίτλερ κάποια χρόνια μετά). Μια βασική πτυχή της λογικής του Τζεντίλε ήταν πως η φιλελεύθερη δημοκρατία είναι επιβλαβής καθώς εστιάζει στο άτομο, γεγονός που οδηγεί στην ιδιοτέλεια. Υπερασπιζόταν την “πραγματική δημοκρατία” υπό την οποία το άτομο θα υποτάσσεται στο κράτος. Με την έννοια αυτή, προέτασσε τις σχεδιασμένες οικονομίες όπου το κράτος είναι αυτό που καθορίζει τι, πόσο και πώς θα παραχθεί. Ο Τζεντίλε και μια άλλη ομάδα φιλοσόφων δημιούργησαν τον μύθο του σοσιαλιστικού εθνικισμού, σύμφωνα με τον οποίο μια χώρα που διευθύνεται ορθά από μια ανώτερη ομάδα μπορεί να επιβιώσει χωρίς διεθνές εμπόριο, αρκεί όλα τα άτομα να υποτάσσονται στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός κορπορατιστικού κράτους. Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Μουσολίνι προήλθε από το παραδοσιακό Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα, αλλά λόγω της ρήξης του με αυτό το παραδοσιακό μαρξιστικό κίνημα, και λόγω των ισχυρών εθνικιστικών συναισθημάτων που κυριαρχούσαν τότε, οι βάσεις για τη δημιουργία του νέου “εθνικιστικού σοσιαλισμού”, όπως ονόμαζαν τον φασισμό, ανατράπηκαν. Ο φασισμός εθνικοποίησε τη βιομηχανία όπλων, όμως σε αντίθεση με τον παραδοσιακό σοσιαλισμό, δεν υποστήριζε ότι όλα τα μέσα παραγωγής πρέπει να ανήκουν στο κράτος, αλλά περισσότερο ότι το κράτος πρέπει να κυριαρχεί επί αυτών. Οι ιδιοκτήτες των βιομηχανιών θα “διατηρούσαν” τις επιχειρήσεις τους, αρκεί να υπηρετούσαν τις οδηγίες του κράτους. Αυτοί οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιτηρούνταν από δημόσιους αξιωματούχους και κατέβαλλαν υψηλούς φόρους. Ουσιαστικά, η “ιδιωτική ιδιοκτησία” δεν υπήρχε πλέον. Επίσης θεσπίστηκε φόρος επί του κεφαλαίου, η κατάσχεση αγαθών των θρησκευτικών κοινοτήτων και η κατάργηση των επισκοπικών ενοικίων. Ο κρατισμός ήταν το γενικό πρόσταγμα, χάρη στο εθνικιστικό και κολλεκτιβιστικό αυτό αφήγημα, και όλες οι προσπάθειες των πολιτών έπρεπε να ευνοούν το κράτος. Φασισμός: το αντίθετο του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού. Ο φασισμός υποστήριζε ότι αντιτίθεται στον φιλελεύθερο καπιταλισμό, αλλά και στον διεθνή σοσιαλισμό, εξ ου και η ιδέα του “τρίτου δρόμου”, της ίδιας θέσης που υποστήριξε χρόνια μετά και ο περονισμός στην Αργεντινή. Αυτή η αντίθεση στον διεθνή σοσιαλισμό και κομμουνισμό είναι ακριβώς αυτό που προκάλεσε τόσο μεγάλη σύγχυση ως προς την ιδεολογική τοποθέτηση του φασισμού, του ναζισμού και του περονισμού. Καθώς αυτές οι ιδεολογίες αντιμάχονταν την παραδοσιακή διεθνιστική μαρξιστική αριστερά, αποδόθηκαν στο ρεύμα των ακροδεξιών κινημάτων, ενώ η αλήθεια είναι πως, όπως καταδείχθηκε παραπάνω, οι συγκεντρωτικές οικονομικές πολιτικές τους διέπονταν από κολλεκτιβιστικές και σοσιαλιστικές αρχές, καθώς αντιτάσσονταν ανοιχτά στον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά, και ευνοούσαν τον εθνικισμό και την αυτάρκεια. Υπό την έννοια αυτή ο φασισμός, όπως διατυπώθηκε από τον φιλόσοφο που δημιούργησε αυτή την ιδεολογία, τον Τζιοβάνι Τζεντίλε, είναι μια ακόμη μορφή σοσιαλισμού - συνεπώς δεν επρόκειτο για μια μάχη της αριστεράς εναντίον της δεξιάς, αλλά μεταξύ διαφορετικών αριστερών ιδεολογιών, μιας διεθνιστικής και μιας εθνικιστικής. Ο Μπενίτο Μουσολίνι μάλιστα το 1943 πρότεινε την “κοινωνικοποίηση της οικονομίας” γνωστή και ως φασιστική κοινωνικοποίηση. Για να το πετύχει αυτό, ζήτησε τις συμβουλές του ιδρυτή του Ιταλικού Κομμουνιστικού Κόμματος, Νικόλα Μπομπάτσι, ο οποίος ήταν ο κύριος συγγραφέας του “Μανιφέστου της Βερόνας”, της ιστορικής διακήρυξης με την οποία ο φασισμός προήγε τη διαδικασία της οικονομικής “κοινωνικοποίησης” για να εμβαθύνει τον αντικαπιταλισμό και την αυτάρκεια, και με την οποία επίσης η Ιταλία έγινε γνωστή ως “Ιταλική Σοσιαλιστική Δημοκρατία”. Στις 22 Απριλίου του 1945 στο Μιλάνο, ο φασίστας ηγέτης θα διακήρυττε τα εξής: “Τα προγράμματά μας ξεκάθαρα ισοδυναμούν με τις επαναστατικές μας ιδέες και ανήκουν στο χώρο που στο δημοκρατικό καθεστώς ονομάζεται “αριστερά”. Οι θεσμοί μας είναι ένα άμεσο αποτέλεσμα των προγραμμάτων μας, και το ιδανικό μας είναι το Εργατικό Κράτος. Δεν μπορεί να υπάρχει καμία αμφιβολία περί αυτού: είμαστε η εργατική τάξη σε μια μάχη ζωής και θανάτου εναντίον του καπιταλισμού. Είμαστε οι επαναστάτες που αναζητούν μια νέα τάξη. Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, το να αναζητήσουμε βοήθεια από την μπουρζουαζία επικαλούμενοι δήθεν τον ερυθρό κίνδυνο θα είναι παράλογο. Το πραγματικό σκιάχτρο, ο πραγματικός κίνδυνος, η απειλή εναντίον της οποίας πολεμούμε αμείλικτα, προέρχεται από τη δεξιά. Δεν είναι καθόλου προς το συμφέρον μας να έχουμε ως σύμμαχο την καπιταλιστική μπουρζουαζία έναντι της απειλής του ερυθρού κινδύνου, καθώς στην καλύτερη περίπτωση θα επρόκειτο για έναν άπιστο σύμμαχο, που θα προσπαθεί να μας κάνει να υπηρετήσουμε τους δικούς του σκοπούς, όπως έχει κάνει παραπάνω από μια φορές με κάποια επιτυχία. Δεν θα μακρηγορήσω γιατί είναι εντελώς περιττό. Είναι μάλιστα βλαβερό, καθώς μας κάνει να συγχέουμε τις μορφές των γνήσιων επαναστατών της οποιασδήποτε απόχρωσης με τον άνθρωπο της αντίδρασης που ενίοτε χρησιμοποιεί τη δική μας γλώσσα”. Έξι μέρες μετά τις δηλώσεις του αυτές, ο Μπενίτο Μουσολίνι συνελήφθη και εκτελέστηκε.................................................................... Δε χρειαζότανε να γίνει πρόεδρος ο Τραμπ για να κυβερνήσει τον τόπο.Ισα-ισα που μόλις προέδρεψε σταμάτησε να τον κυβερνάει....

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΠΤΕΡΟΡΟΟΥΝΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ[πετρινη σι-ωπη]ΣΕΙΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ..ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΙΝ ..ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ







HOUSE V,ROLLAND,DOSTOYEVSKI IN FLORENCE
















ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ
LORCA GRANADA




















BOHAIN EN VERMANDUIS-MATTICE























CLICHY


























ΧΕΛΝΤΕΡΛΙΝ ΜΠΟΡΝΤΩ





























ΓΚΟΥΑ-ΜΠΟΡΝΤΩ































ΜΟΝΜΑΡΤΡ ΑΛΛΥ-ΠΙΚΑΣΣΟ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ

































ΣΑΙΝ ΖΕΡΜΕΝ ΟΛΕ,ΝΤΕΜΠΙΣΥ



































ΣΑΙΝ ΚΟΥΡ ΣΥΡ ΛΟΥΑΡ





































ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΠΙΤΙΩΝ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...Ο ΠΡΟΥΣΤ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΑΝΖ ΕΛΙΖΕ -ΚΟΝΤΑ...






ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΕΝΤΟΠΗΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΙΣΤ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 0ΤΙ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΙΣΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ-ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΩ...ΑΥΤΕΣ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΟΥΣΕΙΑ...
ΠΑΡΙΣΙ ΝΟΕΒΡΗΣ २०११ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΚΟΥΠΡΕΝ ΣΤΗ ΔΙΑΤΑΥΡΩΣΗ ΜΠΕΛΟΖΕ ΚΑΙ ΠΕΤΙ ΣΑΜΣ,ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΥΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΟΛΕΤ [ΜΠΕΛΟΖΕ ΚΑΙ ΒΙΒΙΕΝ],ΤΗΣ ΜΑΙΚΗΝΑΣ ΓΕΡΤΡΟΥΔΗΣ ΣΤΑΙΝ[ΣΤΗ ΡΗ ΜΑΝΤΑΜ]ΗΤΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ...ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΕΝ ΣΟΥΛΠΙΣ ΒΡΗΚΑ ΤΗ ΡΟΥΜΑΝΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΙΟΥΛΙΑ ΧΑΣΝΤΕΝ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΕΝΤΙΣΙ [ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΡΑΝΣΙΣ ΠΟΥΛΕΝΚ...ΣΤΗΝ ΡΗ ΡΟΥΑΓΙΑΛ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΑΤΑΛΙ[ΒΑΣΙΛΙΣΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ],ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΕΡΒ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΠΛΟΧ-Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ Β΄' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ,ΣΤΗ ΛΕΟΦΟΡΟ ΜΟΝΠΑΡΝΑΣ 54ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΕΛΕ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΚΟΥΖΙ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΤΗΣ Μ0ΝΜΑΡΤΗΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΟΥΡΝΟΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ[ΚΑΙ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗ]ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΠΙΕΡΝΕ,ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΣΑΡΛ ΓΚΡΟΣ,ΤΟΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟ ΠΟΙΗΤΗ Τ॥ΡΟΘ,ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΗΡΩΑ ΤΟΥ Β' ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΤΖΟΝ ΠΟΛ ΤΖΟΝΣ,ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΤΕΛΑKΡΟΥΑ,ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΟΡΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑΕΝΙΑΚΟΣΙΑΕΝΝΕΝΗΝΤΑ ΩΣ ΤΟ ΕΝΝΕΝΗΝΤΑΟΚΤΩ Ο ΕΡΙΚ ΣΑΤΙ,ΣΤΗΝΟΔΟ ΠΟΥΛΜΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΟΓΚΥΣΤ ΚΟΥΡΝΩ,ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ,ΤΟΥ ΝΤΑΛΙ,ΤΗΣ ΛΟΡΑΝΣΕΝ,ΤΗΣ ΒΑΛΑΝΤΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΤΡΙΓΟ,ΤΟΥ ΖΙΛΜΠΕΡ ΚΙΣΜΕΝ[ΣΤΟ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ] ΤΟΥ ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ [ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ,ΤΟΥ ΛΟΥΙ ΝΤΑΒΙΝΤ [ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ],ΤΟΥ ΜΠΑΡΝΑΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΤΥΦΥ ΣΤΗ ΡΗ ΚΛΕΜΑΝ ΠΑΡΙΣΙ,[ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΒΙΑΣΤΙΚΑ-ΜΕΙΟΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΛΑΘΗ],ΣΤΗ ΟΔΟ ΡΑΒΙΝΙ ΤΟΥ ΖΑΚΟΜΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΜΟΥ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΖΥΛ ΡΟΜΕΝ,ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ [ΡΗ ΚΟΡΤΟ]ΕΜΕΝΕ ΚΑΙ ΟΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ...ΚΑΙ Ο ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΩ-ΕΝΩ Ο ΜΠΟΥΖΙΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ...ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΣΚΟΥΦΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΒΑΣIΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ...Ο ΜΠΕΡΛΙΟΖ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΡΗ ΝΤΕ ΚΕΛΕΡΕ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ.....ΟΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΤΑΛΙ...Ο ΝΤΥΚΑ ΣΤ ΦΟΜΠΟΥΡ ΣΕΝ ΑΝΤΟΥΑΝ...ΠΟΛΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΗΡΩΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ-ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ-ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ.......ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΟΥΝ ...ΣΤΟ ΙΛΛ ΣΕΝ ΛΟΥΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΩΝΟ ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΟ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ ΕΙΔΑ ΚΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΥΓΓΡΟΥ ΠΟΙΗΤΟΥ ΤΖΙΟΥΛΑ ΙΛΙΕΣ [ΟΔΟΣ ΒΟΥΔΑ...!...] ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ-ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΙΔΕΡΕΝΕΣ ΜΠΑΛΕΣ... ΠΡΟΣ-ΦΑΤΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΛΥΚΕΙΟΥ [ΜΑΞΙΜΟΥ]ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ Η ΠΑΞΙΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΝΩΤΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ,ΤΟΥ ΝΤΑΣΕΝ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΡΑΚΗ ΣΤΗ ΚΥΨΕΛΗ... ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ 9[ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΕΜΕΝΕ Ο ΓΕΝΑΙΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ[ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ] ,ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΟ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΝΑΖΑΝ Ο ΔΟΥΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΙΤΣΕ,ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΑ ΤΟΝ ΚΑΦΚΑ,ΣΤΗ ΒΙΕΝΗ ΤΟΝ ΟΥΓΚΟ ΒΟΛΦ,ΤΟΝ ΑΝΤΛΕΡ,ΤΟΝ ΣΟΥΜΠΕΡΤ,ΤΟ ΜΑΛΕΡ,ΤΟ ΜΠΡΟΥΚΝΕΡ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΙΚΟΣΙΑΣ ΤΟΝ ΜΟΤΣΑΡΤ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΙΠΠΙΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΥ ΠΑΠΑΤΣΩΡΗ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΦΑΕΝΖΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΣΕΛΛΕΥ....ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ Ο ΔΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΕΡΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΜΥΡΑ...ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑ ΤΖΕΡΟΛΑΜΟ ΤΗΣ ΣΑΒΟΙΑΣ...ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΝΤΕΠΑΡΤ ΤΟΝ ΜΟΝΤΡΙΑΝ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΗ ΟΔΟ ΓΚΑΛΒΑΝΙ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΛΕΝΑ ΜΠΕΤΙΝΙ,ΤΟΝ ΝΑΖΑΡΟ ΣΑΟΥΡΟ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΒΟΥΡ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΠΑΝΙΣΤΕΡΝΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΗΚΑΡΟ ΤΗΣ ΦΡΟΥΡΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΟΥΑΤΡΟ ΦΟΝΤΑΝΕ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΓΙΟΖΕΦ ΚΟΤΣ,ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΓΡΙΣΠΙ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΙΣΤΙΝΑ] ΤΟ ΟΤΕΛ ΣΕΣΙΛ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΕΡΙΚΟΣ ΙΨΕΝ,ΣΤΗ ΦΡΑΤΙΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΤΙΑ ΜΟΝΤΕΣΙ,ΤΟΝ ΒΑΣΚΟ ΦΡΑΤΙΝΙ,
ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΝΤΡΕΑ ΦΡΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΜΟΥΝΙΣΤΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙ ΟΥΣΙΟ ΠΙΣΙΝΟ,ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΦΙΡΕΝΖΕ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΣ,ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙ ΝΤΟΝ ΠΙΕΤΡΟ ΠΑΓΚΑΝΟ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΒΟΥΡ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ,ΚΟΝΤΑ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝΑ ΟΠΕΡΑΣ ΓΚΟΥΣΤΑΒΟ ΠΑΓΚΑΝ,ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΛΕ ΚΑΣΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΤΟΥ ΡΙΣΟΡΤΖΙΜΕΝΤΟ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ ΜΑΝΖΙΝΙ [ΚΕΝΤΡΟ ΡΩΜΗΣ],ΤΟΝ ΜΑΟΥΡΟ ΤΕΣΤΑΣΙΟ,ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΠΟΙΗΤΗ ΟΡΑΤΙΟ ΓΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΙ,ΣΤΙ ΩΙΑ ΣΑΝΤΑ ΕΛΕΝΑ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΙΝ ΓΚΟΥΑΛΤΙΕΡΟ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΣΕΠΕΝΤΙ[ΣΤΝΟΙΚΙΑ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΩΝ] ΤΟΝΑΓΙΟ ΜΠΕΝΕΤΕΤΟ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ ΛΑΒΡΙ,ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΣΕΡΝΑ ΒΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙΚΟ ΑΚΙΛΕ ΤΟΜΕΙ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΕΑΤΡΟ ΜΑΡΣΕΛΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΛΑΡΑ ΦΡΑΝΣΙΣ ΣΑΒΕΤ,ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΡΣΙΟΝΕ ΤΟΝ ΜΙΛΑΝΕΖΙ ΠΟΙΗΤΗ ΑΛΕΣΑΝΤΡΟ ΒΕΡΙ,ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΤΟΝ ΛΑΙΚΟ ΠΟΙΗΤΗ ΤΟΥ ΤΡΑΣΤΕΒΕΡΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΡΑΦΕΑ ΤΕΡΕΝΣΙΟ ΜΑΜΙΑΝΙ ΝΤΕΛΕ ΡΟΒΕΡΕ,ΣΤΙΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΠΟΛΕΤΙ ΤΟΝ ΤΖΕΖΑΡΕ ΜΠΕΝΕΦΡΑΤΕΛΙ,ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΝΒΕΝΟΥΤΟ ΤΣΕΛΙΝΙΣΤΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΟΤΑΒΙΟ ΤΑΣΟΝΙ ΚΑΙ ΣΑΝΤΟ ΣΠΙΡΙΤΟ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛ ΣΑΝ ΑΝΤΖΕΛΟ[ΡΩΜΗ ΒΕΒΑΙΑ],ΣΤΗ ΒΙΑ ΜΑΤΖΙΟΡΕ [ΠΑΝΤΑ ΡΩΜΗ]ΤΟΝ ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΜΠΕΝΕΤΕΤΟ-ΠΙΟΝΕΡΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ,ΣΤΗ ΦΛΟΡΕΝΤΙΑ ΤΟ ΟΤΕΛ ΝΤΕ ΛΑ ΝΑΖΙ...ΟΝΙ-ΔΙΑΣΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΟΣΒΗΣΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ.......ΝΑΖΙ.....!ΣΤΗ ΡΩΜΙ ΤΟΝ ΓΚΟΥΑΛΝΤΙΕΡΙ ΣΕΡΑΦΙΜ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΕ ΣΕ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ,ΤΟΝ ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΠΑΣΚΟΥΑΛΙ,ΤΟΝ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΣΚΑΜΠΑΤΙ[ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ],ΤΟΝ ΠΙΕΤΡΟ ΡΑΙΜΟΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΡΑΤΟΡΙΟΥ,ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΤΟΝ ΧΕΡΕΡΟ,ΣΤΗ Σ।Μ। ΝΟΒΕΛΑ ΤΟ ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΜΠΟΣΟ,ΣΤΗ ΒΙΕΝΗ ΤΟΝ ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ,HOUSE OF MANZINI IN LONDON,OF DANUNZIO IN PARIS,OF GOLDONI IN PARIS AND OF CLEMENTI IN TWENSAM NEAR LONDON ०० ΣΤΗ ΟΔΟ ΡΟΝΤΙΕ ३३ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΙΣΑΙΟΣΙ ΝΑΟΥΑΣΙΜΑ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΑΝΓΚΑ ,ΤΟΥ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ΣΤΗ ΛΕΠΙΚ44,ΤΟΥ ΕΊΡ ΡΕΝΑΡ[ΙΔΡΥΤΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΝΤΕΣΙΝ ΑΝΙΜΕ] ΣΤΗ ΡΟΝΤΙΕΡ ५८,ΤΗΣ ΆΡΙΑΣ ΚΑΛΑΣ ΣΤΗ ΡΗ ΖΩΡΖ ΜΑΝΤΕΛ,ΤΟΥ ΜΠΡΕΤΟΝ ΣΤΗ ΛΑΦΑΥΕΤ,ΤΟΥ ΜΟΡΙΣ ΝΤΕΝΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕ ΝΤΕΡΑΙΝ ΣΤΟ ΣΑΝΜΠΟΥΡΣΙ,ΤΟΥ ΔΟΥΜΑ ΣΤΟ ΣΑΤΟ ΜΟΝΤΕΚΡΙΣΤΟ[ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΚΤΙΣΕ ΣΤΟ ΒΕΣΙΝΕ ΚΟΝΤΑ] ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΩΜΠΡΙΑΝ...ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝΡΥ ΑΚΟΚ ΣΤΗ ΡΗ ΑΜΠΡΕΒΟΥΑΡ[ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΝΤΑΛΙ/ΝΤΑ] ΤΟΥ ΓΚΑΣΤΟΝ ΚΟΥΤ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡ ΜΕΔΙ ΤΗΣ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡΗΣ,ΤΟΥ ΣΕΡΖ ΓΞΕΝΜΠΟΥΡΓΚ ΣΤΗ ΡΗ ΜΠΡΕΝΕΟΥ,ΤΟΥ ΛΑΛΟΣ ΧΟΧΟΥΤ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΝΤΕΝ,ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΙΑΚΟΥ ΠΟΙΗΤΗ[ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗ ΔΙΑΛΕΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΗΓΚΙΑΣ]ΣΤΗ ΡΗ ΜΟΝΤΜΑΡΤΡ ΕΚΑΤΟΝ ΕΞΙ,ΤΟΥ ΒΟΛΤΑΙΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΒΟΛΤΕΡ ΕΙΚΟΣΙΕΠΤΑ,ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΣΤΑΡΙΚΑ ΣΤΟ ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΛΟΥΙΣ ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΜΟΝΓΚΕ,ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΝΤΓΚΑΡ ΝΤΕΓΚΑ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΞΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΒΑΡ ΚΛΙΣΙ,ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ ΤΖ ΔΟΥΜΑ ΣΤΗ ΡΗ ΣΕΝ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΡΤΙΕ ΛΑΤΕΝ,Ο ΛΑΜΑΡΤΙΝΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΛΙΑ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΠΤΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΟΓΔΟΝΤΑΔΥΟ ΤΗΣ ΡΗ ΟΥΝΙΒΕΡΣΙΤΕ...ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΡΗ ΦΕΡΟΝΙΕ[ΣΤΟ ΛΕ ΑΛ]ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Ο ΕΡΙΚΟΣ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ...Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΧΟΒΕΒ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΗΡΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΜΠΕΛΒΙΛ,Ο ΧΕΝΡΥ ΠΙΛ[Πρωτος προεδρος του σωματειου σκιτσογραφων-εικονογραφων]ΣΤΗ ΡΗΡΟΣΕΣΟΥΑΡ ३५।ΚΑΙ Ο ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ ΣΤΗ ΡΗΡΑΒΙΝΙΑΝ Ν० ΕΠΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΤΩ ΛΑΒΟΥΑΡ

Στην Μαγιόρκα μπορεί κανείς ακόμα να επισκεφτεί το (τότε εγκαταλειμένο) Καρθουσιανό μοναστήρι του Valldemossa, όπου πέρασε τον χειμώνα του 1838-39 μαζί με τον Σοπέν και τα παιδιά της.[1] Το ταξίδι αυτό στη Μαγιόρκα περιγράφηκε στο βιβλίο της Un hiver à Majorque ("Ένας χειμώνας στη Μαγιόρκα"), που εκδόθηκε το 1855.
Άφησε τον Σοπέν λίγο πριν αυτός πεθάνει από φυματίωση।



'ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ[ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ Γ।ΜΠΕΛΟΥ] ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΖΩΡΤΖ ΦΙΝΛΕΥ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΟΥ[Κεκροπος και Ευριπιδου γωνια] ΣΤΗ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΕΚΚΛΙΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΘ।ΔΙΑΚΟΥ,ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΤΟΝ ΤΟΡΓΚΟΥΑΤΟ ΤΑΣΣΟ,ΤΟΝΚΑΙΣΑΡ ΣΑΝΤΙΝΙ Το Καφέ Λε Φουκέτ (Le Fouquet’s) είναι ένα από τα πιο διάσημα και ιστορικά καφε-εστιατόρια του Παρισιού. Βρίσκεται στη συμβολή της Λεωφόρου Ηλυσίων Πεδίων (Avenue des Champs-Élysées) και της Λεωφόρου Γεωργίου Ε΄ (George V). Χρονολογείται από το 1899, όταν λειτούργησε ως αλσατικό καφενείο.
Μπρούντζινες πλάκες στο πλακόστρωτο της κεντρικής εισόδου μνημονεύουν τις διασημότητες που σύχναζαν κατά καιρούς στις πολυτελείς αίθουσές του, αλλά και φωτογραφίες τους καλύπτουν τους τοίχους στο εσωτερικό του. Το 1988, το Καφέ Λε Φουκέτ ανακηρύχτηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλίας ως εθνικό πολιτιστικό μνημείο.
Στη δεκαετία του 1930, τακτικός θαμώνας στο Καφέ Λε Φουκέτ ήταν ο Ιρλανδός συγγραφέας Τζέιμς Τζόις, όταν έγραφε το διάσημο μυθιστόρημά του «Αγρύπνια για τον Φίνεγκαν» (Finnegans Wake). Και ο δραματουργός Σάμιουελ Μπέκετ είχε συναντήσει σ' αυτό την Αμερικανίδα συλλέκτρια έργων τέχνης Πέγκυ Γκούγκενχαϊμ (Peggy Guggenheim, 1898 – 1979), με την οποία πέρασε μια έντονη ερωτική νύχτα μαζί της.
Οι Γάλλοι θεατρικοί συγγραφείς Μαρσέλ Πανιόλ (1895 – 1974) και Μαρσέλ Ασάρ (1899 – 1974) σύχναζαν στο Λε Φουκέτ. Ανάμεσα σε άλλους θαμώνες του περιλαμβάνονται: Ζαν Γκαμπέν, Υβ Μοντάν, Σιμόν Σινιορέ, Μισέλ Μοργκάν, Όρσον Ουέλς, Πίτερ Ουστίνοφ, Τζην Κέλλυ, Μαρτσέλο Μαστρογιάνι, Κερκ Ντάγκλας, Σοφία Λόρεν, Φρανσουά Τρυφώ, Ζαν Μορώ, Αλέν Ντελόν, Κατρίν Ντενέβ, Ζεράρ Ντεπαρντιέ κ.ά.

Εξωτερική άποψη




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου